loading...
سرزمین فایل
ابراهیم خسروی بازدید : 290 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

Dvd.Video.Soft.Cover مجموعه مبدل هاي قدرتمند DVDVideoSoft Free Studio 6.3.4.530 Final

ابراهیم خسروی بازدید : 56 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Xilisoft iDevice Toolkit مجموعه مفید از ۸ ابزار مختلف است که توسط آن ها می توانید به تبدیل و ویرایش فایل های مالتی مدیا بپردازید . با این کار می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به جای دانلود و نصب این نرم افزارها ، ان ها را در یک پک داشته باشید . این پک شامل برنامه هایی همچون iPhone Transfer, iPod Rip ، Video Converter Ultimate ، Audio Converter Pro و … می باشد که در ادامه می توانید لیست کامل برنامه های آن را مشاهده نمایید .

 

iDevice Toolkit مجموعه ابزارهای کار با فایل های مالتی مدیا Xilisoft iDevice Toolkit 7.7.3.20140401

ابراهیم خسروی بازدید : 141 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

کسانی که درگیر تدوین فیلم هستند می دانند که یکی از مراحل مهم پیش و پس از تدوین، تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به همدیگر برای استفاده های متفاوت است.Adobe Media Encoder یکی از نرم افزار های قدرتمند و بسیار کاربردی کمپانی مشهور Adobe به منظور تبدیل و تغییر حالت ها و کیفیت های فرمت های مختلف ویدئویی به یکدیگر می باشد که در حقیقت یک نرم افزار کمکی برای Premier Pro و After Effect است و وظیفه تغییر حالت ها و کیفیت های تصاویر ویدئویی دیجیتال را بر عهده دارد. ویژگی کلیدی Adobe Media Encoder این است که از تمام فرمت های Final Cut نیز پشتیبانی می کند و این موضوع باعث شده تا آن را به نرم افزاری بسیار کاربردی هم برای کاربران Final Cut و هم برای کسانی که می خواهند تصاویری که توسط Final Cut مونتاژ شده را به نرم افزار های دیگر مونتاژ مانند Premier انتقال دهند، تبدیل کند.

 

Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173 نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173

 

ابراهیم خسروی بازدید : 81 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

 

Aiseesoft Total Media Converter تبدیل تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Media Converter 7.1.32.23354

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع نرم افزاری را در وبلاگ بزاریم
    صفحات جداگانه
    نرم افزار های مورد نیاز

  • مرورگر کروم Google Chrome

    نسخه نهایی 35.0.1916.114

  • ویندوز 8.1 Windows 8.1-May 2014

    نسخه نهایی ویندوز 8.1 آپدیت می 2014

  • پخش کننده فیلم KMPlayer

    نسخه نهایی 3,9,0