loading...
سرزمین فایل
ابراهیم خسروی بازدید : 70 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (1)

شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

 

 voise تغيير صداي خود با نرم افزار AV Voice Changer Gold v7.0.22

 

ابراهیم خسروی بازدید : 62 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین برنامه های برداشتن صدای خواننده از روی موزیک برنامه ی کمیاب Vogone Vocal Remover میباشد.یک نرم افزار تک و بی نظیر برای اینکه صدای خواننده را از آهنگ جدا کنید و صدای خودتان یا خواننده دیگر را به آهنگ بچسبانید! با استفاده از این برنامه همه اینها با چند کلیک ساده امکان پذیر است. این نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند میباشد.

 

vocal برداشتن صدای خواننده از روی آهنگ با استفاده از Vogone Vocal Remover 3.30

ابراهیم خسروی بازدید : 84 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Blaze Media Pro 9.10  یکی از پر سابقه ترین و معروفترین برنامه های کار با فیلم است که کارهای مختلفی را روی فیلم و صدا انجام می دهد. به دلیل سابقه طولانی این برنامه در این کار، امکانات چنین برنامه ای بالا و کیفیت کار آن عالی و اشکالات آن حداقل است. این برنامه کارهایی از قبیل تبدیل فرمتهای مختلف صدا به یکدیگر ، ویرایش فایلهای صوتی ، ساخت و رایت انواع CD ها و DVD‌های صوتی و تصویری و حتی دیتا و رایت آنها بر روی دیسک مورد نظر ، ویرایش مشخصات فایلهای صوتی و در واقع Tag گذاری بر روی آنها ، ضبط صدا در فرمتهای مختلف ، تبدیل انواع فرمت فیلم به یکدیگر که ۳gp ‌هم جزء آنهاست ، ویرایش و کار مفصل بر روی فیلم مانند دوران و چرخش آن که در کمتر نرم افزاری دیده می شود و برای فیلمهای دوربینهای موبایل کاربرد زیادی دارد ، به هم چسباندن کلیپ های ویدیوئی ، استخراج و تبدیل فیلم DVD ، استخراج صدای فیلمها ، کپچر کردن فیلم از منابع مختلف و …. این برنامه در ویندوز ویستا به خوبی نصب شده و کار می کند. محیط این برنامه بسیار منظم و ساده طراحی شده است و همین باعث راحتی کار کردن با آن می شود.

 

 blaz تبديل ، رايت و پخش با Blaze Media Pro 9.10

ابراهیم خسروی بازدید : 72 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

فایلهای SWF فلش به خاطر حجم کم , زیبایی اثر و انعطاف پذیری بالا در دنیای اینترنت و صفحات وب بسیار گسترده و فراگیر شده اند . تا به حال خواسته اید که یک تکه از فیلم خود را در وب سایت خود پخش نمایید ؟ پخش آن بصورت فایل های تحت پوشش مدیا پلیر میتواند دردسر های متفاوتی برای خطوط مختلف با سرعتهای گوناگون به وجود آورد . بنابراین بهترین راه تبدیل این فیلمهای کوتاه به صورت انیمیشن های فلش و قرار دادن آنها به این صورت در وب است . شرکت نرم افزاری IncrediTools نرم افزاری آسان , جدید و در عین حال قدرتمند تحت عنوان Flash Video Studio داراست که قادر به تبدیل اکثر فرمتهای ویدیویی به فرمت های SWF و FLVماکرومدیا فلش می باشد.

 

 flash ويرايش در فرمت فلش با Flash Video Studio v3.01

 

ابراهیم خسروی بازدید : 60 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Sony Vegas Movie Studio HD v9.0c نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.

 

sony حرفه ای ترین استودیو دیجیتال HD به نام Sony Vegas Movie Studio HD v9.0c

 

ابراهیم خسروی بازدید : 83 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

امروزه استفاده از نرم افزارهای ساخت و ویرایش موزیک بسیار رایج شده است. استفاده از این نرم افزارها به دلایل مختلف توانسته جای آلات موسیقی را بگیرد. تعداد افرادی که به صورت حرفه ای به آهنگ سازی مشغول هستند کم نیست و بسیاری از افراد هم هستند که به صورت تفریحی بخشی از اوقات فراغت خود را در کنار رایانه شخصی به کار با نرم افزارهای ساخت موزیک و ویرایش صوت می گذرانند.  Sony Sound Forge Pro نام نرم افزاری محصول کمپانی SONY می باشد که با قابلیت های فراوان دستیاری بسیار مناسب برای تدوینگران صوت به شمار می رود. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی فوق العاده برای حرفه ای ها تدوین صوت از بهترین گزینه ها به شمار می رود. همانطور که از نامش هم پیداست این ابزار با قدرت مثال زدنی سونی عمل می کتد.
ابزاری بسیار کامل و حرفه ای که تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.  به گفته سایت سازنده که تقریبا ادعایی است که در پس آن حقیتی نهفته تمامی امکانات لازم برای یک ویرایش حرفه ای را می توان در این ابزار به وضوح پیدا کرد. قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، پشتیبانی از صداهای۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت برروی لوح های فشرده تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار را تشکیل می دهند.
ضبط زنده ی instrument ها و صدا های خام ، ویرایش و ترمیم صوتی ، افزودن effect های صوتی در حد یک Studio و تبدیل file ها به سرعت برق از ویژگی های این نرم افزار می باشد .شما حتی قادر به ساخت track های تنهای karaoke  خود ، با ابزار های Vocal Eraser خواهید بود .

 

sony sound forge pro ویرایشگر صوتی پیشرفته سونی Sony Sound Forge Pro v10.0

ابراهیم خسروی بازدید : 75 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

در حال حاضر نرم افزارهاى بی شمارى براى پردازش تگ هاى فایل هاى موزیک در اینترنت موجود است. اما Tag&Rename محصول شرکت SoftPointer ادعا می کند که از ویژگی هایى برخوردار است که می تواند با استفاده از آن ها این نوع پردازش را به طور متفاوت انجام دهد. 
نرم افزار Tag&Rename ابزار قدرتمند جهت مدیریت فایل های موسیقی می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود بسیار سریع و آسان مجموعه موسیقی های خود را تغییر نام دهید، اطلاعت موجود در فایل موسیقی را ویرایش کنید (tag informations)، اطلاعاتی را بر اساس نام موسیقی در فایل وارد کنید و یا اطلاعات موسیقی را از سرورهای Amazon.com در فایل وارد کنید. نرم افزار Tag&Rename بسیاری از فیلدهای اطلاعاتی موجود در فایل های موسیقی از جمله lyrics و Cover art و Rating و Album artist و…. را پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار از Tagهای مخصوص موسیقی های کلاسیک نیز پشتیبانی می کند. به کمک این نرم افزار شما خیلی راحت می توانید اسامی و تگ های فایل هایتان مانند ID3v1 ،ID3v2.2 ،ID3v2.3 ID3v2.4 tags  را به دلخواه خودتان در بیارید.

tag rename downloadha.com تغيير مشخصات فايل هاي مديا به صورت دسته جمعي با Tag & Rename 3.5.2

ابراهیم خسروی بازدید : 76 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

ساخت و میکس موزیک های دی جی و پر انرژی که امروزه به صورت بسیار حرفه ای و پیشرفته پیگیری می شود توانسته است در قدمتی نه چندان طولانی جایی ماندگار در بین علاقمندان و مخاطبین خود پیدا کند و به عنوان شغل مهم پیگیری شود و همچنین عاملی برای معروفیت و مشهوریت افراد نیز به شمار آید. چند سالی است که در دنیای موزیک و در بین علاقمندان و مخاطبین آهنگ های پر تحرک جایگاه ویژه ای پیدا کرده تا جایی که در هنگام اجرای این قبیل آهنگ ها شاهد جمعیتی چند هزار نفری در سالن ها هستیم.
Pioneer DJS یکی از قدرتمند ترین و معروف ترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موزیک های دی جی می باشد. این محصول قدرتمند شرکت pioneer با توجه به امکانات فراوانی که درون آن جای داده شده است و با توجه به سرعت خارق العاده، تفکیک صدای دیجیتالی، قدرت پردازش بالا، تقسیم بهینه صوت و با قدرت کیفی و خروجی بالا توانسته است جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد.بوسیله این نرم افزار بسیار جالب شما می توانید از دی جی های ساده گرفته تا دی جی های حرفه ای را ساخته و برای خود ذخیره کنید. این نرم افزار یکی از قویترین و محبوبترین برنامه های دی جی در دنیا می باشد. در ضمن این برنامه با افکت های بسیارجالبی که درون آن گنجانده شده است جذابیت خاصی به آهنگهای ساخته شده شما می دهد. Pioneer DJS شما رو قادر میسازد تا به صورت کاملا حرفه ای به کارهای میکس و دی جی بپردازید و از نتیجه نهایی لذت کافی را ببرید.

pioneer downloadha.com ساخت سريع آهنگ ها با Pioneer DJS 1.601

ابراهیم خسروی بازدید : 80 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

Sony Vegas downloadha.com بهترين استوديو ديجيتال با Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro

ابراهیم خسروی بازدید : 165 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Opera 21.0 سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 

opera new نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 21.0 Final

 

ابراهیم خسروی بازدید : 159 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

 

Mozilla Firefox 29.0 Final نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0 Final

ابراهیم خسروی بازدید : 72 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

با افزایش کاربران اینترنت و علاقه کاربران برای داشتن یک سایت مستقل پیشرفت های زیاد در این زمینه روی داده است . یکی از این پیشرفت ها ، مدیریت روی هاست سایت ها بوده است . این نرم افزار ها را معمولا به طور عامیانه به نام نرم افزارهای FTP می شناسند . نرم افزارهای FTP ، مدیریت محتوای هاست شما را برعهده می گیرند ، بدون اینکه شما وارد کنترل پنل هاست سایت شوید . فقط کافی است اینگونه نرم افزارها را نصب کنید و سپس با وارد کردن آدرس سایت و نام کاربری و پسورد هاست ، وارد هاست خود شوید و روی آن مدیریت داشته باشید.

SmartFTP یک نمونه کامل مدیریت محتوای هاست و یک برنامه FTP فوق العاده حرفه ای و محبوب است . شما با این نرم افزار می توایند فایل های داخل کامپیوتر خود را به راحتی به داخل هاست خود آپلود نمایید . شما به راحتی می توانید با این برنامه در هاست خود پوشه های جدید ایجاد کنید یا اینکه پوشه ای را حذف کنید . فایلی را ویرایش کنید . دیگر لازم نیست با سرعت پایین کنترل پنل هاست خود درگیر باشید . این نرم افزار بدون نیاز به کنترل پنل هاست شما را قادر به مدیریت محتوای هاست می کند . سرعت بالای این نرم افزار باعث می شود که شما فقط برای اموری که به کنترل پنل هاست نیاز هست ، از کنترل پنل استفاده کنید . در ضمن این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای را دارا می باشد . افزایش سرعت اپلود یکی از مهم ترین و اساسی ترین قابلیت این نرم افزار است .

smart downloadha.com ارسال آسان فايل ها و مديريت هاست ها با Smart Ftp Professional 4.0.1048

ابراهیم خسروی بازدید : 69 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

CuteFTP Professional محصول شرکت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار کلیه امکانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امکانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد

قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteFTP 8.3.1 Professional:
- امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer 
- پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS  در انتقال داده ها
- قابلیت مدیریت رمز عبور کاربران
- قابلیت انجام کارها در زمان های مشخص شده توسط کاربر
- قابلیت تهیه Backup کامل از وب سایت شما 
- مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها
- قابلیت استفاده از Macro و Script 
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop جهت انتقال سریعتر داده ها توسط کاربر
- دارای ویرایشگر مستقل بنام CuteFTP Editor جهت ویرایش اسناد سمت سرور از طریق برنامه!
- قابلیت نمایش اسناد تصویری بصورت Thumbnail یا بند انگشتی
- سرعت بالادر ردوبدل داده ها
- توانایی برقراری ارتباط با چندین وب سایت در آن واحد (۱۰۰ ارتباط همزمان)

cute%20ftp.. CuteFTP 8.3.1 Professional بهترین نرم افزار ارتباط با پروتکل اف تی پی

ابراهیم خسروی بازدید : 52 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Download Master با هدف برطرف سازی ۳ مشکل اساسی فرایند دانلود یعنی سرعت ، مشکلات موجود در پروسه و مدیریت فایلهای دانلودی آن دست به طراحی و ساخت دانلود منیجری قدرتمند زده است . نخستین ویژگی Download Master که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد هسته درونی قدرتمند و ظاهر کاربرپسند آن می باشد . در کنار هم قرار گرفتن این شاخصه ها ، توانسته است ابزاری کامل را به وجود آورد .این برنامه به شما کمک می کند تا با افزایش سرعت دانلود در پروتکل های HTTP ، HTTPS و FTP فایلهای مورد نظرتان را سریع تر از سایر برنامه دانلود کنید . پشتیبانی از توقف و از سرگیری مجدد فرایند دانلود نیز یکی دیگر از قابلیت های اساسی این نرم افزار به شمار می رود .گرچه هنوز هم بیش از نیمی از کاربران ویندوز از Internet Explorer استفاده می کنند اما دیگر همانند گذشته انتخاب کاربران به این مرورگر محدود نمی شود و با به کار آمدن اعجوبه ای نظیر فایرفاکس و همچنین مرورگر های دیگری مانند کروم و اپرا که هر یک به دلیل ویژگی های خاص خود طرفداران پر و پا قرصی دارند . به همین دلیل تحت پوشش قرار گرفتن مرورگر های مختلف توسط یک دانلود منیجر ، معیاری برای سنجش آن به شمار می رود . با پشتیبانی Download Master از مرورگرهای Internet Explorer ، Firefox ، Google Chrome N ، Mozilla ، Opera ، Netscape از این امتحان نیز سربلند خارج شده است و می تواند نیاز تمامی گروههای کاربری را برطرف سازد .این نرم افزار از توانایی دیگری نیز برخوردار است و آن قابلیت آپلود کردن مستقیم فایلها بر روی سایت های ویدیوی آنلاین YouTube ، Google Video ، RuTube و یا دانلود فیلم ها از سایت های نامبرده می باشد .

 

Download Master مدیریت کامل و حرفه ای دانلود توسط Download Master 5.20.3.1401

ابراهیم خسروی بازدید : 60 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

uTorrent.Cover دانلود آسان و راحت از تورنت با uTorrent Plus 3.4.2 build 32126 Stable

ابراهیم خسروی بازدید : 290 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

Dvd.Video.Soft.Cover مجموعه مبدل هاي قدرتمند DVDVideoSoft Free Studio 6.3.4.530 Final

ابراهیم خسروی بازدید : 56 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Xilisoft iDevice Toolkit مجموعه مفید از ۸ ابزار مختلف است که توسط آن ها می توانید به تبدیل و ویرایش فایل های مالتی مدیا بپردازید . با این کار می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به جای دانلود و نصب این نرم افزارها ، ان ها را در یک پک داشته باشید . این پک شامل برنامه هایی همچون iPhone Transfer, iPod Rip ، Video Converter Ultimate ، Audio Converter Pro و … می باشد که در ادامه می توانید لیست کامل برنامه های آن را مشاهده نمایید .

 

iDevice Toolkit مجموعه ابزارهای کار با فایل های مالتی مدیا Xilisoft iDevice Toolkit 7.7.3.20140401

ابراهیم خسروی بازدید : 141 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

کسانی که درگیر تدوین فیلم هستند می دانند که یکی از مراحل مهم پیش و پس از تدوین، تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به همدیگر برای استفاده های متفاوت است.Adobe Media Encoder یکی از نرم افزار های قدرتمند و بسیار کاربردی کمپانی مشهور Adobe به منظور تبدیل و تغییر حالت ها و کیفیت های فرمت های مختلف ویدئویی به یکدیگر می باشد که در حقیقت یک نرم افزار کمکی برای Premier Pro و After Effect است و وظیفه تغییر حالت ها و کیفیت های تصاویر ویدئویی دیجیتال را بر عهده دارد. ویژگی کلیدی Adobe Media Encoder این است که از تمام فرمت های Final Cut نیز پشتیبانی می کند و این موضوع باعث شده تا آن را به نرم افزاری بسیار کاربردی هم برای کاربران Final Cut و هم برای کسانی که می خواهند تصاویری که توسط Final Cut مونتاژ شده را به نرم افزار های دیگر مونتاژ مانند Premier انتقال دهند، تبدیل کند.

 

Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173 نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173

 

ابراهیم خسروی بازدید : 46 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DVDFab Media Player 2.4.3.1 – پلیری ساده و در عین حال حرفه ای برای پخش انواع فرمت های مالتی مدیا می باشد . این نرم افزار پخش کننده فیلم ، توسط کاربران به عنوان بهترین نرم افزار پخش فایل های Bluray انتخاب شده است . به راحتی می توانید فیلم های DVD و Blu-ray خود را با این برنامه پخش کنید که به شما قابلیت پخش از فولدر را نیز می دهد . با پشتیبانی از خروجی صوتی ۷.۱ می توانید تجربه ای عالی از مشاهده فیلم های با کیفیت داشته باشید . این پلیر برای اولین بار از قفل گذاری Cinavia برای فیلم های بلوری پشتیبانی می کند . اگر از محیط پلیر خسته شدید ، به راحتی می توانید با دانلود اسکین های جدید ، ظاهر کاربری برنامه را تغییر دهید . قابلیت ساخت Playlist به شما امکان افزودن ویدئوهای مورد علاقه در قالب یک لیست را می دهد .

 

DVDFab Media Player پخش فرمت های صوتی و تصویری توسط DVDFab Media Player 2.4.3.1

ابراهیم خسروی بازدید : 6216 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

فصل چهارم سریال محبوب Game Of Thrones نیز به پایان رسید . همانند فصل های قبل موسیقی این فصل را نیز Ramin Djawadi برعهده داشته است که تمامی موسیقی های متن آن را به صورت رایگان و با کیفیت ۳۲۰Kbps برای شما آماده کرده ایم . جوادی بابت ساخت موسیقی‌های مکمل، ارکستراسیون و دستیاری هانس زیمر در فیلم‌هایی مانند بتمن شروع می‌کند و دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه شهرت دارد. او به عنوان آهنگساز فیلم‌های تیغ: سه‌گانگی، از غبار بپرس، فصل آغازی، آقای بروکز و متولدنشده فعالیت کرده‌است. جوادی و پل وستربرگ به خاطر آهنگسازی برای فصل آغازی مشترکا برنده ی بیست و دومین دوره ی جایزه موسیقی فیلم و تلویزیون جامعهٔ آهنگسازان، نویسندگان و ناشران آمریکا شدند.

 

Game Of Thrones Season 4 موسیقی های متن فصل چهارم سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones S4 OST

ابراهیم خسروی بازدید : 78 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

SpongeBob SquarePants (1999-?) 480p DVDRip Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

قسمت های ۱۱ تا ۲۰ اضافه شدند

 

spongebob squarepants دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePants

نام انیمیشن : SpongeBob SquarePants – باب اسفنجی شلوار مکعبی

سال انتشار: ۱۹۹۹ – تا الان

مدت زمان: میانگین ۸ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p DVDRip

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه : باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد…

 

ابراهیم خسروی بازدید : 1701 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

The Simpsons Season 7 DVDRip Mkv

| قسمت های ۱ الی ۲۵ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های ۱ الی ۲۵ آماده دانلود |

 

The.Simpsons.S07.Cover دانلود فصل هفتم انیمیشن سیمپسون ها The Simpsons Season 7

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۳ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۷۶×۴۳۲

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB

سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. فصل هفتم از ۲۵ فصل هم اکنون آماده دانلود می باشد.

 

ابراهیم خسروی بازدید : 402 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 

Mysteries at the Museum Season 1 (2010) DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم به پست اضافه شد|

 

Mysteries.at.the.Museum.Cover دانلود فصل اول مستند رمز و راز در موزه   Mysteries at the Museum Season 1 2010

نام مستند: Mysteries at the Museum Season 1

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: گنجینه های مختلف و عجیب و غریبی در موزه های مختلف آمریکا وجود دارد که هر یک نشانگر قسمتی از تاریخ حیرت آور است، ولی نمای فیزیکی اشیا فقط بخشی از داستان را برایمان روشن می کند، و شکی در آن نیست که پشت هر یک از این اشیا داستان های شگفت انگیز و راز آلودی وجود دارد که باید آشکار شود، داستان هایی که سرشار از رسوایی، راز، قتل و توطئه هستند، در این مستند مجری دان وایلدمن (Don Wildman) به بخش گسترده ای از موزه ها آمریکا را بازدید می کند و به دنبال یافتن جواب هاییست که تا به حال در هیچ مستند یا نمایش تلویزیونی به آن اشاره نشده است. قابل توجه کاربران این مجموعه دارای ۱۲ قسمت می باشد که به مرور زمان قسمت های جدید اضافه خواهد شد.

 

ابراهیم خسروی بازدید : 577 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

برای این لحظه از سایت دانلودها، نرم افزار مربوط به کتابخوانی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار کتابخواندن الکترونیکی خود را سامان بخشیده و در این کار تسریع ایجاد نمایید. شما در این نرم افزار ابزار های مختلف برای کنترل کتابخانه های خود و همچنین سایر ابزارهای مورد نیاز را به راحتی در اختیار دارید و مطمئنا حس خوبی از کتاب خواندن خود با استفاده از این نرم افزار خواهید داشت. این نرم افزار کتابهای الکترونیکی شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و بهترین زمینه را برای خواندن کتابها به صورت بسیار آسان و راحت ایجاد می کند.در این نرم افزار از دسته بندی های مختلف پشتیبانی می شود.

 

Calibre.Cover مدیریت کتاب های دیجیتالی با Calibre 1.43.0 Final

 

ابراهیم خسروی بازدید : 704 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ComboFix برنامه ای رایگان می باشد که توسط آن می توانید سیستم آلوده خود به Malware ، تروجان ها و سایر بدافزارهای مخرب را اسکن نمایید و پس از یافتن ، برنامه به صورت خودکار آن ها را برای همیشه حذف می کند . این برنامه می تواند بدافزارهایی که برخی از آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن ها نیستند را شناسایی و حذف کند . پس از تکمیل اسکن می توانید لیست فایل های اسکن شده و فایل های مخرب حذف شده را مشاهده نمایید . قبل از اینکه این برنامه را اجرا کنید باید بدانید که تمام فایل های موجود در Recycle Bin ، Temporary Internet Files و Temp Folder به صورت خودکار پاک خواهند شد ، اگر این فایل ها را نیاز دارید ، بهتر است از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید . در صورت آلوده شدن بخش های ویندوز به بدافزار ، این برنامه آن ها را حذف می کند و ممکن است به ویندوز شما آسیب برسد .

 

ComboFix پاکسازی سیستم های آلوده با ComboFix 14.7.3.1

ابراهیم خسروی بازدید : 66 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Maxidix Wifi Suite نرم افزاری منحصر به فرد جهت مدیریت آسان اتصالات بیسیم (Wi-Fi) میباشد که مجموعه ای از ویژگی های مفید و کاربردی است. به کمک Maxidix Wifi Suite شما قادر هستید یک پروفایل را در شبکه ذخیره نمایید تا در زمان نیاز از آن استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از سیستم خود بک آپ بگیرید یا ویندوز خود را مجدداً نصب کنید سپس از شبکه های راه اندازی شده قبلی خود استفاده نمایید.زمانی که ویندوز می خواهد به یک شبکه بی سیم متصل شود حداقل دو بار اطلاعات اتصال را به روز می نماید.یک بار قبل از احراز هویت و پس از آن بعد از هر تلاش برای ایجاد اتصال. این رفتار به این معناست که زمان اتصال شما به شبکه افزایش پیدا می کند. برای سرعت بخشیدن به فرایند ارتباط، Maxidix Wifi Suite با استفاده از یک الگوریتم دیگر به این معنی که تنها با یک اسکن همه اطلاعات مورد نیاز برای اتصال را جمع آوری کرده و با این کار سرعت اتصال را تا ۶ برابر افزایش می دهد.نظارت بر فعالیت های شبکه و اتصالات شبکه این امکان را به شما می دهد تا از ترافیک شبکه اطلاعات دقیقی به دست بیاورید.

 

Maxidix Wifi Suite مدریت شبکه های بی سیم با Maxidix Wifi Suite v14.5.8

ابراهیم خسروی بازدید : 81 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

 

Aiseesoft Total Media Converter تبدیل تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Media Converter 7.1.32.23354

ابراهیم خسروی بازدید : 150 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

 

Start Menu Reviver شخصی سازی استارت ویندوز با Start Menu Reviver 2.0.0.82

ابراهیم خسروی بازدید : 506 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (1)

در این دوره های کامل آموزش از شرکت Gameinstitute یاد خواهید گرفت تا چگونه یک بازی ماشین سواری را از مراحل ابتدایی تا پایانی در انجین قدرتمند یونیتی طراحی کنید . چگونه اتومبیل های مختلف با فیزیک های متنوع را خلق کنید و همچنین سایر رقبا را نیز با بهترین AI (هوش مصنوعی) ایجاد نمایید . اجرای فصل مسابقات ، جوایز ، صحنه های کات و … برای ساختن یک عنوان ریسینگ ماشین یک چالش است که به همراه این ویدئوها یاد خواهید گرفت . همچنین در این مجموعه ارزشمند ، سورس بازی GI Racing در دسترس کاربران قرار میگیرد که حتی می توانید با ویرایش سورس این بازی ، یک عنوان جدید خلق نمایید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشند و حدود ۱۱ ساعت آموزش نرم افزار Unity را برای شما به همراه دارد .

 

| به همراه سورس کامل بازی GI Racing برای یونیتی |

 

How to Build a Racing آموزش کامل ساخت یک بازی ریسینگ در یونیتی How to Build a Racing Game in Unity

ابراهیم خسروی بازدید : 69 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

مجموعه ای که پیش رو دارید ، حاصل سال ها تلاش و تحقیق شرکت The Healthy Back در مورد دردهای ناحیه کمر می باشد که روش های تست شده بر روی هزاران بیمار را با شما به اشتراک می گذارند . در این مجموعه ی آموزشی که متشکل از فایل های ویدئویی ، صوتی و همچنین فایل های PDF می باشد ، به شما روش های بهبود سریع درد کمر آموزش داده می شود که زبان آنها انگلیسی می باشد .کمردرد مشکل و شکایت شایعی است که بسیاری از افراد در طول زندگی با آن روبرو می‌شوند. آمار نشان می‌دهد که ۸۰٪ از افراد در دوران زندگی خود حداقل یک مرتبه به علت کمردرد به پزشک مراجعه کرده‌اند.اگرچه علت کمردرد در بسیاری از بیماران ازطریق شکایت بیمار، آزمونهای بالینی و آزمایشگاهی و همچنین بخش تصویر برداری پزشکی قابل شناسایی است، ولی به دلیل شایع بودن دردهای ناحیه کمر و عوامل مختلفی که در ایجاد آن نقش دارند، تشخیص علت اصلی به وجود آورنده کمردرد مشکل است.در ستون فقرات، درصورت ضایعه و درگیرشدن عناصر حساس به درد همانند ماهیچه‌ها و تاندون آنها، رباط‌ها، فاسیا، مفاصل بین مهره‌ای پشتی (مفاصل فاست یا آپوفیزیال)، اعصاب نخاعی و ریشه‌های آنها، عروق خونی و طناب نخاعی به هر دلیلی، احتمال ایجاد درد وجود دارد که ممکن است در همان ناحیه و یا نقاط دورتری به شکل دردهای تیرکشنده احساس گردند.

 

Lose The Back Pain دانلود آموزش های رهایی از کمردرد Lose The Back Pain Complete

ابراهیم خسروی بازدید : 89 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

شما با استفاده از نرم افزار Adobe Illustrator می توانید طیف وسیعی از کارهای گرافیکی را انجام دهید . با استفاده از این مجموعه ی آموزشی که محصول شرکت Lynda می باشند ، به شما اصول اساسی نرم افزار Illustrator CC آموزش داده می شود . Justin Seeley ابتدا به شما بخش های اساسی این برنامه را نشان می دهد و سپس با شروع یک پروژه ی متشکل از رنگ ها و اشکال پیچیده ، کار خود را به پایان می رساند . کار کردن با لایه ها ، استفاده از نمادها ، گرفتن خروجی در فرمت های مختلف ، کار با متون و… نیز از سایر بخش های این ویدئوهای آموزشی می باشند که با زبان انگلیسی آماده شده اند . در این مجموعه تمام فایل های پروژه های کار شده نیز قرار دارند .

 

Illustrator CC Essential Training آموزش اصول اساسی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC Essential Training

ابراهیم خسروی بازدید : 57 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

اگر شما به صورت مقدماتی با بخش های مختلف مایکروسافت ورد ۲۰۱۳ آشنایی دارید و می خواهید سطح دانسته ها و مهارت های خود را در رابطه با کارکردن سریع با این برنامه افزایش دهید ، می توانید از ویدئوهای آموزشی شرکت لیندا با عنوان Word 2013 Power Shortcuts استفاده نمایید . در این دوره های آموزشی مربی Maria Langer ، به شما ترفندها ، میانبرها ، کلیدهای ترکیبی و سایر بخش های ورد ۲۰۱۳ را آموزش می دهد . او در ابتدا ۵ ترفند ضروری ورد ۲۰۱۳ را به شما نشان می دهد و سپس بخش های دیگر در رابطه کار با متون ، مدیریت فایل ها ، قالب بندی اسناد ، چاپ و به اشتراک گذاری را با زبان انگلیسی توضیح می دهد .

 

Word 2013 Power Shortcuts فیلم آموزش میانبرهای مفید ورد 2013   Word 2013 Power Shortcuts

 

ابراهیم خسروی بازدید : 68 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

با Jessica Mellet همراه شوید تا در فصل جدید آموزش هایش ، حرکات ورزشی ایروبیک را در خانه فرا بگیرید . ایروبیک نوعی فعالیت ورزشی بوده که هدف آن بهبود سیستم مصرف اکسیژن می‌باشد. هوازی ترجمه واژه ایروبیک (Aerobic) می‌باشد که به معنی با اکسیژن بوده و به مصرف اکسیژن در سوخت و ساز بدن و فرایند تولید انرژی اشاره دارد. تمرین‌های هوازی بسیاری وجود دارند که با شدتی ملایم و بصورت مداوم انجام می‌شوند.هم واژه و هم روشهای تمرینی آن توسط دکتر کنت کوپر و سرهنگ پاولین پاتز (فیزیوتراپ) هر دو از نیروی هوایی آمریکا ابداع شدند. کوپر که شخصاً علاقه‌مند به تمرینات ورزشی بود، هم از دید شخصی و هم از دید حرفه¬ ای برای یافتن جواب یک سوال کنجکاو شده بود. موضوع از این قرار بود که برخی از افراد با توان عضلانی بالا، در ورزشهایی مانند دوهای استقامت، شنا و دوچرخه سواری ضعیف عمل می‌کردند. او شروع به اندازه گیری سیستماتیک کارایی افراد توسط دوچرخه درجا کرد. او کارایی پایدار افراد را بر اساس توانی آنها در مصرف اکسیژن اندازه گیری کرد.

 

 

Aerobic Workout With Jessica Mellet آموزش حرکات ورزشی ایروبیک با Aerobic Workout With Jessica Mellet 2014

 

ابراهیم خسروی بازدید : 63 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

Deadly Islands (2014) HDTV Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم به پست اضافه شد|

 

Deadly.Islands.Cover دانلود مستند سريالي جزاير مرگبار   Deadly Islands 2014

نام مستند: Deadly Islands

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۵۰ و ۱۰۱۵ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: در این مستند جانور شناس معروف، مربی حیوانات و همینطور مجری تلویزیونی دیو سالمونی (Dave Salmoni) که چهره آشنایی برای ماجراجویی می باشد، او تقریبا کل کره زمین را برای آموختن اکوسیستم منحصر به فرد موجودات مختلف پیموده است. او در خطی بین حیات وحش و انسان ها قدم زده تا بتواند تعادل ظریف بین آنها را کشف کند. در این مستند که دارای ۶ قسمت می باشد دیو سالمونی به دل جنگل های جزایر می رود و هدفش یافتن خطرناکترین حیوانات جهان که به اصطلاح قاتل های مادرزادی هستند می باشد. او برای آشکار کردن تمامی رمز و راز های این جزایر مرگبار به آن مناطق سفر می کند.

 

ابراهیم خسروی بازدید : 82 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

نیازمند دانستن پایه های اساسی کار با برنامه مایا ۲۰۱۵ هستید ؟ با این ویدئوها شروع کنید ، این فیلم های اموزشی تمام ویژگی ها و اصول اساسی Maya 2015 را پوشش می دهند . George Maestri به شما تمامی بخش های مورد نیاز این برنامه را نشان می دهد تا با کمک او بتوانید به طراحی ۳D بپردازید . Autodesk Maya 2015 نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند.

 

Maya 2015 Essential Training آموزش اصول اساسی نرم افزار مایا 2015   Maya 2015 Essential Training

ابراهیم خسروی بازدید : 82 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

Divinity: Original Sin عنوان یک بازی RPG از Larian Studios می باشد . داستان بازی با توجه به شخصیت اصلی بازی عمیق وعده داده شده و به عنوان یک جهان پر تعامل از شخصیت هم شناخته شده که این به این معنیست در محیط بازی شخصیت های بازی زیاد خواهند بود و با افرادان زیادی در بازی سروکار خواهید داشت. اورک ها در ماه مارس ، قدرت عجیب و زیادی کسب کرده اند که هرگز تا این حد قدرتمند دیده نشده بودند . آن ها به دنبال گرفتن کشورهای آزاد هستند . در این بین ۲ قهرمان اصلی داستان که هریک گذشته ای از گناه را با خود دارند ، برای مقابله با اورک ها برمی خیزند . آیا آن ها به حد کافی قدرت جنگیدن با orcsها را دارند ؟ در ادامه می توانید نسخه ی کرک شده ی ریلودد این بازی را از دانلودها دریافت نمایید .

 

Divinity Original Sin-RELOADED

 

Divinity.Original.Sin دانلود بازی Divinity: Original Sin برای PC

ابراهیم خسروی بازدید : 539 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 Webrip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت بیست و دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت بیست و یکم و بیست و دوم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

TMNT 2012 season 2 cover دانلود فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا   Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 2013

 

ابراهیم خسروی بازدید : 91 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Ship Simulator Maritime Search and Rescue یک شبیه ساز کامل از کشتی رانی در دریاهای آزاد است . در این بازی شما به عنوان یک گروه نجات ، می بایست بهترین تلاش خود را برای نجات کشتی های در خطر افتاده انجام دهید . خاموش کردن آتش در دریا ، نجات کشتی های آسیب دیده ، جستجو مستقیم و عملیات نجات ، تماس مستمر با مرکز هماهنگی نجات دریایی ، نجات جان انسان ها و … از وظایف اصلی شما در این بازی می باشند . آب و حرکات آن به صورت واقع گرایانه ای طراحی شده اند که با تغییر وضعیت آب و هوا ، واکنش آن ها نیز تغییر خواهد کرد . در بازی دوربین های متعددی طراحی شده است که پلیر با تغییر آن ها می تواند نمایی کامل از بیرون و داخل کشتی در زاویه های مختلف داشته باشد .

 

Ship Simulator Maritime Search and Rescue-CODEX

 

Ship Simulator Cover بازی شبیه ساز کشتی رانی Ship Simulator Maritime Search and Rescue

 

ابراهیم خسروی بازدید : 1485 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (1)

Real World Racing بازی مسابقه ای و فوق العاده زیبایی که توسط کمپانی Playstos برای PC در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، این بازی سبک چندان جدیدی برای ارائه ندارد اما اگر به دنبال یک عنوان ماشین سولری کم حجم با هیجان بسیار بالا هستید این بازی قطعا یکی از بهترین هاست ، دوربین بازی به صورت از بالا به پایین بوده و شما در بازی باید مشغول مسابقه با رقبای خود باشید ، این بازی به شما اجازه ی مسابقه در بزرگترین شهرهای جهان را می دهد و از مناظر زیبایی که در آن ساخته شده نیز می توانید لذت ببرید ، لندن، پاریس، برلین، رم شهرهایی است که مسابقات در آن انجام می شود.

 

Real World Racing Z-SKIDROW | 2.3 GB

Real World Racing Z-SKIDROW REPACK

 

Real World Racing Z دانلود بازی Real World Racing Z برای PC

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع نرم افزاری را در وبلاگ بزاریم
    صفحات جداگانه
    نرم افزار های مورد نیاز

  • مرورگر کروم Google Chrome

    نسخه نهایی 35.0.1916.114

  • ویندوز 8.1 Windows 8.1-May 2014

    نسخه نهایی ویندوز 8.1 آپدیت می 2014

  • پخش کننده فیلم KMPlayer

    نسخه نهایی 3,9,0