loading...
سرزمین فایل
ابراهیم خسروی بازدید : 506 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (1)

در این دوره های کامل آموزش از شرکت Gameinstitute یاد خواهید گرفت تا چگونه یک بازی ماشین سواری را از مراحل ابتدایی تا پایانی در انجین قدرتمند یونیتی طراحی کنید . چگونه اتومبیل های مختلف با فیزیک های متنوع را خلق کنید و همچنین سایر رقبا را نیز با بهترین AI (هوش مصنوعی) ایجاد نمایید . اجرای فصل مسابقات ، جوایز ، صحنه های کات و … برای ساختن یک عنوان ریسینگ ماشین یک چالش است که به همراه این ویدئوها یاد خواهید گرفت . همچنین در این مجموعه ارزشمند ، سورس بازی GI Racing در دسترس کاربران قرار میگیرد که حتی می توانید با ویرایش سورس این بازی ، یک عنوان جدید خلق نمایید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشند و حدود ۱۱ ساعت آموزش نرم افزار Unity را برای شما به همراه دارد .

 

| به همراه سورس کامل بازی GI Racing برای یونیتی |

 

How to Build a Racing آموزش کامل ساخت یک بازی ریسینگ در یونیتی How to Build a Racing Game in Unity

ابراهیم خسروی بازدید : 69 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

مجموعه ای که پیش رو دارید ، حاصل سال ها تلاش و تحقیق شرکت The Healthy Back در مورد دردهای ناحیه کمر می باشد که روش های تست شده بر روی هزاران بیمار را با شما به اشتراک می گذارند . در این مجموعه ی آموزشی که متشکل از فایل های ویدئویی ، صوتی و همچنین فایل های PDF می باشد ، به شما روش های بهبود سریع درد کمر آموزش داده می شود که زبان آنها انگلیسی می باشد .کمردرد مشکل و شکایت شایعی است که بسیاری از افراد در طول زندگی با آن روبرو می‌شوند. آمار نشان می‌دهد که ۸۰٪ از افراد در دوران زندگی خود حداقل یک مرتبه به علت کمردرد به پزشک مراجعه کرده‌اند.اگرچه علت کمردرد در بسیاری از بیماران ازطریق شکایت بیمار، آزمونهای بالینی و آزمایشگاهی و همچنین بخش تصویر برداری پزشکی قابل شناسایی است، ولی به دلیل شایع بودن دردهای ناحیه کمر و عوامل مختلفی که در ایجاد آن نقش دارند، تشخیص علت اصلی به وجود آورنده کمردرد مشکل است.در ستون فقرات، درصورت ضایعه و درگیرشدن عناصر حساس به درد همانند ماهیچه‌ها و تاندون آنها، رباط‌ها، فاسیا، مفاصل بین مهره‌ای پشتی (مفاصل فاست یا آپوفیزیال)، اعصاب نخاعی و ریشه‌های آنها، عروق خونی و طناب نخاعی به هر دلیلی، احتمال ایجاد درد وجود دارد که ممکن است در همان ناحیه و یا نقاط دورتری به شکل دردهای تیرکشنده احساس گردند.

 

Lose The Back Pain دانلود آموزش های رهایی از کمردرد Lose The Back Pain Complete

ابراهیم خسروی بازدید : 89 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

شما با استفاده از نرم افزار Adobe Illustrator می توانید طیف وسیعی از کارهای گرافیکی را انجام دهید . با استفاده از این مجموعه ی آموزشی که محصول شرکت Lynda می باشند ، به شما اصول اساسی نرم افزار Illustrator CC آموزش داده می شود . Justin Seeley ابتدا به شما بخش های اساسی این برنامه را نشان می دهد و سپس با شروع یک پروژه ی متشکل از رنگ ها و اشکال پیچیده ، کار خود را به پایان می رساند . کار کردن با لایه ها ، استفاده از نمادها ، گرفتن خروجی در فرمت های مختلف ، کار با متون و… نیز از سایر بخش های این ویدئوهای آموزشی می باشند که با زبان انگلیسی آماده شده اند . در این مجموعه تمام فایل های پروژه های کار شده نیز قرار دارند .

 

Illustrator CC Essential Training آموزش اصول اساسی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC Essential Training

ابراهیم خسروی بازدید : 57 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

اگر شما به صورت مقدماتی با بخش های مختلف مایکروسافت ورد ۲۰۱۳ آشنایی دارید و می خواهید سطح دانسته ها و مهارت های خود را در رابطه با کارکردن سریع با این برنامه افزایش دهید ، می توانید از ویدئوهای آموزشی شرکت لیندا با عنوان Word 2013 Power Shortcuts استفاده نمایید . در این دوره های آموزشی مربی Maria Langer ، به شما ترفندها ، میانبرها ، کلیدهای ترکیبی و سایر بخش های ورد ۲۰۱۳ را آموزش می دهد . او در ابتدا ۵ ترفند ضروری ورد ۲۰۱۳ را به شما نشان می دهد و سپس بخش های دیگر در رابطه کار با متون ، مدیریت فایل ها ، قالب بندی اسناد ، چاپ و به اشتراک گذاری را با زبان انگلیسی توضیح می دهد .

 

Word 2013 Power Shortcuts فیلم آموزش میانبرهای مفید ورد 2013   Word 2013 Power Shortcuts

 

ابراهیم خسروی بازدید : 68 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

با Jessica Mellet همراه شوید تا در فصل جدید آموزش هایش ، حرکات ورزشی ایروبیک را در خانه فرا بگیرید . ایروبیک نوعی فعالیت ورزشی بوده که هدف آن بهبود سیستم مصرف اکسیژن می‌باشد. هوازی ترجمه واژه ایروبیک (Aerobic) می‌باشد که به معنی با اکسیژن بوده و به مصرف اکسیژن در سوخت و ساز بدن و فرایند تولید انرژی اشاره دارد. تمرین‌های هوازی بسیاری وجود دارند که با شدتی ملایم و بصورت مداوم انجام می‌شوند.هم واژه و هم روشهای تمرینی آن توسط دکتر کنت کوپر و سرهنگ پاولین پاتز (فیزیوتراپ) هر دو از نیروی هوایی آمریکا ابداع شدند. کوپر که شخصاً علاقه‌مند به تمرینات ورزشی بود، هم از دید شخصی و هم از دید حرفه¬ ای برای یافتن جواب یک سوال کنجکاو شده بود. موضوع از این قرار بود که برخی از افراد با توان عضلانی بالا، در ورزشهایی مانند دوهای استقامت، شنا و دوچرخه سواری ضعیف عمل می‌کردند. او شروع به اندازه گیری سیستماتیک کارایی افراد توسط دوچرخه درجا کرد. او کارایی پایدار افراد را بر اساس توانی آنها در مصرف اکسیژن اندازه گیری کرد.

 

 

Aerobic Workout With Jessica Mellet آموزش حرکات ورزشی ایروبیک با Aerobic Workout With Jessica Mellet 2014

 

ابراهیم خسروی بازدید : 63 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

Deadly Islands (2014) HDTV Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم به پست اضافه شد|

 

Deadly.Islands.Cover دانلود مستند سريالي جزاير مرگبار   Deadly Islands 2014

نام مستند: Deadly Islands

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۵۰ و ۱۰۱۵ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: در این مستند جانور شناس معروف، مربی حیوانات و همینطور مجری تلویزیونی دیو سالمونی (Dave Salmoni) که چهره آشنایی برای ماجراجویی می باشد، او تقریبا کل کره زمین را برای آموختن اکوسیستم منحصر به فرد موجودات مختلف پیموده است. او در خطی بین حیات وحش و انسان ها قدم زده تا بتواند تعادل ظریف بین آنها را کشف کند. در این مستند که دارای ۶ قسمت می باشد دیو سالمونی به دل جنگل های جزایر می رود و هدفش یافتن خطرناکترین حیوانات جهان که به اصطلاح قاتل های مادرزادی هستند می باشد. او برای آشکار کردن تمامی رمز و راز های این جزایر مرگبار به آن مناطق سفر می کند.

 

ابراهیم خسروی بازدید : 82 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

نیازمند دانستن پایه های اساسی کار با برنامه مایا ۲۰۱۵ هستید ؟ با این ویدئوها شروع کنید ، این فیلم های اموزشی تمام ویژگی ها و اصول اساسی Maya 2015 را پوشش می دهند . George Maestri به شما تمامی بخش های مورد نیاز این برنامه را نشان می دهد تا با کمک او بتوانید به طراحی ۳D بپردازید . Autodesk Maya 2015 نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند.

 

Maya 2015 Essential Training آموزش اصول اساسی نرم افزار مایا 2015   Maya 2015 Essential Training

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع نرم افزاری را در وبلاگ بزاریم
    صفحات جداگانه
    نرم افزار های مورد نیاز

  • مرورگر کروم Google Chrome

    نسخه نهایی 35.0.1916.114

  • ویندوز 8.1 Windows 8.1-May 2014

    نسخه نهایی ویندوز 8.1 آپدیت می 2014

  • پخش کننده فیلم KMPlayer

    نسخه نهایی 3,9,0