loading...
سرزمین فایل
ابراهیم خسروی بازدید : 159 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید

 

Mozilla Firefox 29.0 Final نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0 Final

ابراهیم خسروی بازدید : 72 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

با افزایش کاربران اینترنت و علاقه کاربران برای داشتن یک سایت مستقل پیشرفت های زیاد در این زمینه روی داده است . یکی از این پیشرفت ها ، مدیریت روی هاست سایت ها بوده است . این نرم افزار ها را معمولا به طور عامیانه به نام نرم افزارهای FTP می شناسند . نرم افزارهای FTP ، مدیریت محتوای هاست شما را برعهده می گیرند ، بدون اینکه شما وارد کنترل پنل هاست سایت شوید . فقط کافی است اینگونه نرم افزارها را نصب کنید و سپس با وارد کردن آدرس سایت و نام کاربری و پسورد هاست ، وارد هاست خود شوید و روی آن مدیریت داشته باشید.

SmartFTP یک نمونه کامل مدیریت محتوای هاست و یک برنامه FTP فوق العاده حرفه ای و محبوب است . شما با این نرم افزار می توایند فایل های داخل کامپیوتر خود را به راحتی به داخل هاست خود آپلود نمایید . شما به راحتی می توانید با این برنامه در هاست خود پوشه های جدید ایجاد کنید یا اینکه پوشه ای را حذف کنید . فایلی را ویرایش کنید . دیگر لازم نیست با سرعت پایین کنترل پنل هاست خود درگیر باشید . این نرم افزار بدون نیاز به کنترل پنل هاست شما را قادر به مدیریت محتوای هاست می کند . سرعت بالای این نرم افزار باعث می شود که شما فقط برای اموری که به کنترل پنل هاست نیاز هست ، از کنترل پنل استفاده کنید . در ضمن این نرم افزار قابلیت های فوق العاده ای را دارا می باشد . افزایش سرعت اپلود یکی از مهم ترین و اساسی ترین قابلیت این نرم افزار است .

smart downloadha.com ارسال آسان فايل ها و مديريت هاست ها با Smart Ftp Professional 4.0.1048

ابراهیم خسروی بازدید : 69 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

CuteFTP Professional محصول شرکت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار کلیه امکانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امکانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد

قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteFTP 8.3.1 Professional:
- امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer 
- پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS  در انتقال داده ها
- قابلیت مدیریت رمز عبور کاربران
- قابلیت انجام کارها در زمان های مشخص شده توسط کاربر
- قابلیت تهیه Backup کامل از وب سایت شما 
- مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها
- قابلیت استفاده از Macro و Script 
- پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop جهت انتقال سریعتر داده ها توسط کاربر
- دارای ویرایشگر مستقل بنام CuteFTP Editor جهت ویرایش اسناد سمت سرور از طریق برنامه!
- قابلیت نمایش اسناد تصویری بصورت Thumbnail یا بند انگشتی
- سرعت بالادر ردوبدل داده ها
- توانایی برقراری ارتباط با چندین وب سایت در آن واحد (۱۰۰ ارتباط همزمان)

cute%20ftp.. CuteFTP 8.3.1 Professional بهترین نرم افزار ارتباط با پروتکل اف تی پی

ابراهیم خسروی بازدید : 52 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Download Master با هدف برطرف سازی ۳ مشکل اساسی فرایند دانلود یعنی سرعت ، مشکلات موجود در پروسه و مدیریت فایلهای دانلودی آن دست به طراحی و ساخت دانلود منیجری قدرتمند زده است . نخستین ویژگی Download Master که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد هسته درونی قدرتمند و ظاهر کاربرپسند آن می باشد . در کنار هم قرار گرفتن این شاخصه ها ، توانسته است ابزاری کامل را به وجود آورد .این برنامه به شما کمک می کند تا با افزایش سرعت دانلود در پروتکل های HTTP ، HTTPS و FTP فایلهای مورد نظرتان را سریع تر از سایر برنامه دانلود کنید . پشتیبانی از توقف و از سرگیری مجدد فرایند دانلود نیز یکی دیگر از قابلیت های اساسی این نرم افزار به شمار می رود .گرچه هنوز هم بیش از نیمی از کاربران ویندوز از Internet Explorer استفاده می کنند اما دیگر همانند گذشته انتخاب کاربران به این مرورگر محدود نمی شود و با به کار آمدن اعجوبه ای نظیر فایرفاکس و همچنین مرورگر های دیگری مانند کروم و اپرا که هر یک به دلیل ویژگی های خاص خود طرفداران پر و پا قرصی دارند . به همین دلیل تحت پوشش قرار گرفتن مرورگر های مختلف توسط یک دانلود منیجر ، معیاری برای سنجش آن به شمار می رود . با پشتیبانی Download Master از مرورگرهای Internet Explorer ، Firefox ، Google Chrome N ، Mozilla ، Opera ، Netscape از این امتحان نیز سربلند خارج شده است و می تواند نیاز تمامی گروههای کاربری را برطرف سازد .این نرم افزار از توانایی دیگری نیز برخوردار است و آن قابلیت آپلود کردن مستقیم فایلها بر روی سایت های ویدیوی آنلاین YouTube ، Google Video ، RuTube و یا دانلود فیلم ها از سایت های نامبرده می باشد .

 

Download Master مدیریت کامل و حرفه ای دانلود توسط Download Master 5.20.3.1401

ابراهیم خسروی بازدید : 60 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

 

uTorrent.Cover دانلود آسان و راحت از تورنت با uTorrent Plus 3.4.2 build 32126 Stable

ابراهیم خسروی بازدید : 290 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

 

Dvd.Video.Soft.Cover مجموعه مبدل هاي قدرتمند DVDVideoSoft Free Studio 6.3.4.530 Final

ابراهیم خسروی بازدید : 56 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

Xilisoft iDevice Toolkit مجموعه مفید از ۸ ابزار مختلف است که توسط آن ها می توانید به تبدیل و ویرایش فایل های مالتی مدیا بپردازید . با این کار می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به جای دانلود و نصب این نرم افزارها ، ان ها را در یک پک داشته باشید . این پک شامل برنامه هایی همچون iPhone Transfer, iPod Rip ، Video Converter Ultimate ، Audio Converter Pro و … می باشد که در ادامه می توانید لیست کامل برنامه های آن را مشاهده نمایید .

 

iDevice Toolkit مجموعه ابزارهای کار با فایل های مالتی مدیا Xilisoft iDevice Toolkit 7.7.3.20140401

ابراهیم خسروی بازدید : 141 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

کسانی که درگیر تدوین فیلم هستند می دانند که یکی از مراحل مهم پیش و پس از تدوین، تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به همدیگر برای استفاده های متفاوت است.Adobe Media Encoder یکی از نرم افزار های قدرتمند و بسیار کاربردی کمپانی مشهور Adobe به منظور تبدیل و تغییر حالت ها و کیفیت های فرمت های مختلف ویدئویی به یکدیگر می باشد که در حقیقت یک نرم افزار کمکی برای Premier Pro و After Effect است و وظیفه تغییر حالت ها و کیفیت های تصاویر ویدئویی دیجیتال را بر عهده دارد. ویژگی کلیدی Adobe Media Encoder این است که از تمام فرمت های Final Cut نیز پشتیبانی می کند و این موضوع باعث شده تا آن را به نرم افزاری بسیار کاربردی هم برای کاربران Final Cut و هم برای کسانی که می خواهند تصاویری که توسط Final Cut مونتاژ شده را به نرم افزار های دیگر مونتاژ مانند Premier انتقال دهند، تبدیل کند.

 

Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173 نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173

 

ابراهیم خسروی بازدید : 46 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

DVDFab Media Player 2.4.3.1 – پلیری ساده و در عین حال حرفه ای برای پخش انواع فرمت های مالتی مدیا می باشد . این نرم افزار پخش کننده فیلم ، توسط کاربران به عنوان بهترین نرم افزار پخش فایل های Bluray انتخاب شده است . به راحتی می توانید فیلم های DVD و Blu-ray خود را با این برنامه پخش کنید که به شما قابلیت پخش از فولدر را نیز می دهد . با پشتیبانی از خروجی صوتی ۷.۱ می توانید تجربه ای عالی از مشاهده فیلم های با کیفیت داشته باشید . این پلیر برای اولین بار از قفل گذاری Cinavia برای فیلم های بلوری پشتیبانی می کند . اگر از محیط پلیر خسته شدید ، به راحتی می توانید با دانلود اسکین های جدید ، ظاهر کاربری برنامه را تغییر دهید . قابلیت ساخت Playlist به شما امکان افزودن ویدئوهای مورد علاقه در قالب یک لیست را می دهد .

 

DVDFab Media Player پخش فرمت های صوتی و تصویری توسط DVDFab Media Player 2.4.3.1

ابراهیم خسروی بازدید : 6216 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

فصل چهارم سریال محبوب Game Of Thrones نیز به پایان رسید . همانند فصل های قبل موسیقی این فصل را نیز Ramin Djawadi برعهده داشته است که تمامی موسیقی های متن آن را به صورت رایگان و با کیفیت ۳۲۰Kbps برای شما آماده کرده ایم . جوادی بابت ساخت موسیقی‌های مکمل، ارکستراسیون و دستیاری هانس زیمر در فیلم‌هایی مانند بتمن شروع می‌کند و دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه شهرت دارد. او به عنوان آهنگساز فیلم‌های تیغ: سه‌گانگی، از غبار بپرس، فصل آغازی، آقای بروکز و متولدنشده فعالیت کرده‌است. جوادی و پل وستربرگ به خاطر آهنگسازی برای فصل آغازی مشترکا برنده ی بیست و دومین دوره ی جایزه موسیقی فیلم و تلویزیون جامعهٔ آهنگسازان، نویسندگان و ناشران آمریکا شدند.

 

Game Of Thrones Season 4 موسیقی های متن فصل چهارم سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones S4 OST

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع نرم افزاری را در وبلاگ بزاریم
    صفحات جداگانه
    نرم افزار های مورد نیاز

  • مرورگر کروم Google Chrome

    نسخه نهایی 35.0.1916.114

  • ویندوز 8.1 Windows 8.1-May 2014

    نسخه نهایی ویندوز 8.1 آپدیت می 2014

  • پخش کننده فیلم KMPlayer

    نسخه نهایی 3,9,0