loading...
سرزمین فایل
ابراهیم خسروی بازدید : 78 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

SpongeBob SquarePants (1999-?) 480p DVDRip Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| این پست به صورت هفتگی آپدیت می شود |

قسمت های ۱۱ تا ۲۰ اضافه شدند

 

spongebob squarepants دانلود دوبله فارسی کامل سریال باب اسفنجی SpongeBob SquarePants

نام انیمیشن : SpongeBob SquarePants – باب اسفنجی شلوار مکعبی

سال انتشار: ۱۹۹۹ – تا الان

مدت زمان: میانگین ۸ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p DVDRip

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه : باب اسفنجی ! شخصیت اصلی و محبوب سریال SpongeBob SquarePants می باشد که از سال ۱۹۹۹ تا به هم اکنون از شبکه Nickelodeon در حال پخش است . ماجراهای هر قسمت مستقل از سایر قسمت‌ها بوده و در رساندن مفهوم خود از انواع امکانات دیداری از قبیل نماهای نزدیک اشیا و احساسات چهره، استفاده از تصاویر واقعی، امکانات صوتی مانند بهره‌وری از تکه‌های موسیقایی و عمدتاً گفتارهای طولانی استفاده می‌کند. کارگردانی این فیلم را استافن هلنبرگ بر عهده دارد…

 

ابراهیم خسروی بازدید : 1700 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

The Simpsons Season 7 DVDRip Mkv

| قسمت های ۱ الی ۲۵ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های ۱ الی ۲۵ آماده دانلود |

 

The.Simpsons.S07.Cover دانلود فصل هفتم انیمیشن سیمپسون ها The Simpsons Season 7

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۳ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۷۶×۴۳۲

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB

سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. فصل هفتم از ۲۵ فصل هم اکنون آماده دانلود می باشد.

 

ابراهیم خسروی بازدید : 402 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

 

Mysteries at the Museum Season 1 (2010) DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم به پست اضافه شد|

 

Mysteries.at.the.Museum.Cover دانلود فصل اول مستند رمز و راز در موزه   Mysteries at the Museum Season 1 2010

نام مستند: Mysteries at the Museum Season 1

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: گنجینه های مختلف و عجیب و غریبی در موزه های مختلف آمریکا وجود دارد که هر یک نشانگر قسمتی از تاریخ حیرت آور است، ولی نمای فیزیکی اشیا فقط بخشی از داستان را برایمان روشن می کند، و شکی در آن نیست که پشت هر یک از این اشیا داستان های شگفت انگیز و راز آلودی وجود دارد که باید آشکار شود، داستان هایی که سرشار از رسوایی، راز، قتل و توطئه هستند، در این مستند مجری دان وایلدمن (Don Wildman) به بخش گسترده ای از موزه ها آمریکا را بازدید می کند و به دنبال یافتن جواب هاییست که تا به حال در هیچ مستند یا نمایش تلویزیونی به آن اشاره نشده است. قابل توجه کاربران این مجموعه دارای ۱۲ قسمت می باشد که به مرور زمان قسمت های جدید اضافه خواهد شد.

 

ابراهیم خسروی بازدید : 577 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

برای این لحظه از سایت دانلودها، نرم افزار مربوط به کتابخوانی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار کتابخواندن الکترونیکی خود را سامان بخشیده و در این کار تسریع ایجاد نمایید. شما در این نرم افزار ابزار های مختلف برای کنترل کتابخانه های خود و همچنین سایر ابزارهای مورد نیاز را به راحتی در اختیار دارید و مطمئنا حس خوبی از کتاب خواندن خود با استفاده از این نرم افزار خواهید داشت. این نرم افزار کتابهای الکترونیکی شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و بهترین زمینه را برای خواندن کتابها به صورت بسیار آسان و راحت ایجاد می کند.در این نرم افزار از دسته بندی های مختلف پشتیبانی می شود.

 

Calibre.Cover مدیریت کتاب های دیجیتالی با Calibre 1.43.0 Final

 

ابراهیم خسروی بازدید : 704 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

ComboFix برنامه ای رایگان می باشد که توسط آن می توانید سیستم آلوده خود به Malware ، تروجان ها و سایر بدافزارهای مخرب را اسکن نمایید و پس از یافتن ، برنامه به صورت خودکار آن ها را برای همیشه حذف می کند . این برنامه می تواند بدافزارهایی که برخی از آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن ها نیستند را شناسایی و حذف کند . پس از تکمیل اسکن می توانید لیست فایل های اسکن شده و فایل های مخرب حذف شده را مشاهده نمایید . قبل از اینکه این برنامه را اجرا کنید باید بدانید که تمام فایل های موجود در Recycle Bin ، Temporary Internet Files و Temp Folder به صورت خودکار پاک خواهند شد ، اگر این فایل ها را نیاز دارید ، بهتر است از آن ها نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید . در صورت آلوده شدن بخش های ویندوز به بدافزار ، این برنامه آن ها را حذف می کند و ممکن است به ویندوز شما آسیب برسد .

 

ComboFix پاکسازی سیستم های آلوده با ComboFix 14.7.3.1

ابراهیم خسروی بازدید : 66 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Maxidix Wifi Suite نرم افزاری منحصر به فرد جهت مدیریت آسان اتصالات بیسیم (Wi-Fi) میباشد که مجموعه ای از ویژگی های مفید و کاربردی است. به کمک Maxidix Wifi Suite شما قادر هستید یک پروفایل را در شبکه ذخیره نمایید تا در زمان نیاز از آن استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از سیستم خود بک آپ بگیرید یا ویندوز خود را مجدداً نصب کنید سپس از شبکه های راه اندازی شده قبلی خود استفاده نمایید.زمانی که ویندوز می خواهد به یک شبکه بی سیم متصل شود حداقل دو بار اطلاعات اتصال را به روز می نماید.یک بار قبل از احراز هویت و پس از آن بعد از هر تلاش برای ایجاد اتصال. این رفتار به این معناست که زمان اتصال شما به شبکه افزایش پیدا می کند. برای سرعت بخشیدن به فرایند ارتباط، Maxidix Wifi Suite با استفاده از یک الگوریتم دیگر به این معنی که تنها با یک اسکن همه اطلاعات مورد نیاز برای اتصال را جمع آوری کرده و با این کار سرعت اتصال را تا ۶ برابر افزایش می دهد.نظارت بر فعالیت های شبکه و اتصالات شبکه این امکان را به شما می دهد تا از ترافیک شبکه اطلاعات دقیقی به دست بیاورید.

 

Maxidix Wifi Suite مدریت شبکه های بی سیم با Maxidix Wifi Suite v14.5.8

ابراهیم خسروی بازدید : 81 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

نرم افزار Aiseesoft Total Media Converter محصول شرکت معروف Aiseesoft میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود.

 

Aiseesoft Total Media Converter تبدیل تمامی فرمت های مالتی مدیا با Aiseesoft Total Media Converter 7.1.32.23354

ابراهیم خسروی بازدید : 150 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7, Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

 

Start Menu Reviver شخصی سازی استارت ویندوز با Start Menu Reviver 2.0.0.82

ابراهیم خسروی بازدید : 506 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (1)

در این دوره های کامل آموزش از شرکت Gameinstitute یاد خواهید گرفت تا چگونه یک بازی ماشین سواری را از مراحل ابتدایی تا پایانی در انجین قدرتمند یونیتی طراحی کنید . چگونه اتومبیل های مختلف با فیزیک های متنوع را خلق کنید و همچنین سایر رقبا را نیز با بهترین AI (هوش مصنوعی) ایجاد نمایید . اجرای فصل مسابقات ، جوایز ، صحنه های کات و … برای ساختن یک عنوان ریسینگ ماشین یک چالش است که به همراه این ویدئوها یاد خواهید گرفت . همچنین در این مجموعه ارزشمند ، سورس بازی GI Racing در دسترس کاربران قرار میگیرد که حتی می توانید با ویرایش سورس این بازی ، یک عنوان جدید خلق نمایید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشند و حدود ۱۱ ساعت آموزش نرم افزار Unity را برای شما به همراه دارد .

 

| به همراه سورس کامل بازی GI Racing برای یونیتی |

 

How to Build a Racing آموزش کامل ساخت یک بازی ریسینگ در یونیتی How to Build a Racing Game in Unity

ابراهیم خسروی بازدید : 69 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

مجموعه ای که پیش رو دارید ، حاصل سال ها تلاش و تحقیق شرکت The Healthy Back در مورد دردهای ناحیه کمر می باشد که روش های تست شده بر روی هزاران بیمار را با شما به اشتراک می گذارند . در این مجموعه ی آموزشی که متشکل از فایل های ویدئویی ، صوتی و همچنین فایل های PDF می باشد ، به شما روش های بهبود سریع درد کمر آموزش داده می شود که زبان آنها انگلیسی می باشد .کمردرد مشکل و شکایت شایعی است که بسیاری از افراد در طول زندگی با آن روبرو می‌شوند. آمار نشان می‌دهد که ۸۰٪ از افراد در دوران زندگی خود حداقل یک مرتبه به علت کمردرد به پزشک مراجعه کرده‌اند.اگرچه علت کمردرد در بسیاری از بیماران ازطریق شکایت بیمار، آزمونهای بالینی و آزمایشگاهی و همچنین بخش تصویر برداری پزشکی قابل شناسایی است، ولی به دلیل شایع بودن دردهای ناحیه کمر و عوامل مختلفی که در ایجاد آن نقش دارند، تشخیص علت اصلی به وجود آورنده کمردرد مشکل است.در ستون فقرات، درصورت ضایعه و درگیرشدن عناصر حساس به درد همانند ماهیچه‌ها و تاندون آنها، رباط‌ها، فاسیا، مفاصل بین مهره‌ای پشتی (مفاصل فاست یا آپوفیزیال)، اعصاب نخاعی و ریشه‌های آنها، عروق خونی و طناب نخاعی به هر دلیلی، احتمال ایجاد درد وجود دارد که ممکن است در همان ناحیه و یا نقاط دورتری به شکل دردهای تیرکشنده احساس گردند.

 

Lose The Back Pain دانلود آموزش های رهایی از کمردرد Lose The Back Pain Complete

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع نرم افزاری را در وبلاگ بزاریم
    صفحات جداگانه
    نرم افزار های مورد نیاز

  • مرورگر کروم Google Chrome

    نسخه نهایی 35.0.1916.114

  • ویندوز 8.1 Windows 8.1-May 2014

    نسخه نهایی ویندوز 8.1 آپدیت می 2014

  • پخش کننده فیلم KMPlayer

    نسخه نهایی 3,9,0