loading...
سرزمین فایل
ابراهیم خسروی بازدید : 562 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از  ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق  استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite III PC-FTS

Sniper Elite III PC-RELOADED added!

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Sniper Elite III pc cover small دانلود بازی Sniper Elite 3 برای PC

 

ابراهیم خسروی بازدید : 564 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

اگر اهل فیلم های سری Transformers باشید٬ حتما به دنبال بازی های سری Transformers هم خواهید رفت. به تازگی از عنوان تازه ای از سری بازی های Transformers با نام Transformers: Rise Of The Dark Spark منتشر شده است. این عنوان در واقع ادغامی از فیلم آینده Michael Bay و سری Transformers در قالب یک بازی جدید است. این عنوان در New York Toy Fair معرفی شد و توسط استودیوی Edge of Reality ساخته شده است. بازیکن در بازی قابلیت بازی بر روی هر دو جناح Autobots و Decepticons را داراست و در بازی بیش از ۴۰ کارکتر قابل پخش وجود دارد. همچنین بازی دارای یک بخش چند نفره نیز هست که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. نسخه کنسول Transformers: Rise Of The Dark Spark نیز دارای بخش Co-op هست که ۴ بازیکن را وارد این بازی می کند. تجربه های جمع آوری شده در بخش چند نفره و تک نفره Transformers: Rise Of The Dark Spark قابل اشتراک گذاری هستند.

 

Transformers Rise of the Dark Spark-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Transformers Rise of the Dark Spark PC دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

 

ابراهیم خسروی بازدید : 67 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Moovida Media Center 1.0.8 نام نرم افزاری است که تمامی فیلم ها ، سریال ها ، برنامه های رادیویی و عکس های شما را در خود جای می دهد و به کمک آن می توانید چینش بی نظیری به فایل های مالتی مدیای خود دهید . علاوه بر آن به شما این امکان را می دهد تا از تماشای آنلاین ویدیوها و موزیک ها لذت ببرید . همچنین می توانید ویدیوهای خود را با کیفیت واقعی HD تماشا کنید و یا ویدیوهایتان را برای سینما خانگی آماده کنید . در هنگام پخش فیلم مورد نظر اگر اطلاعات فایل در حال پخش کامل باشد تمامی اطلاعات در مورد آن فیلم از جمله کارگردان ، بازیگران و … در صفحه نمایش ظاهر می شود. از شبکه های اینترنتی که این نرم افزار قایلیت اتصال به آنها را داراست می توان به Youtube , Flicker , Yes.com , last.fm اشاره کرد.

 

movida مديا سنتري فوق العاده به نام Moovida Media Center 1.0.8

 

ابراهیم خسروی بازدید : 1019 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Corel WinDVD Pro 11.6.1.13 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

 

Corel WinDVD Pro 11.6.1.13 پخش دی وی دی و ویدئو با Corel WinDVD Pro 11.6.1.13

 

ابراهیم خسروی بازدید : 728 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

Zoom Player MAX 9.0.1 پلیری قدرتمند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا که شامل فایل های صوتی و تصویری می شود ، می باشد . این پلیر قدرتمند توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی از نوع دی وی دی را نیز دارد . توانایی دیگر این نرم افزار اتصال به دستگاه های چند رسانه ای مانند پلیرهای قابل حمل و موبایل ها و… است . طراحی فوق العاده زیبای این نرم افزار باعث می شود که هر کاربری با یک بار استفاده دیگر آن را به راحتی فراموش نکند . همچنین قابلیت های زیاد این نرم افزار نیز اجازه نمی دهد که کاربری بدون دل خوش از نرم افزار آن را ترک کند ! شرکت InMatrix این نرم افزار را در سه نسخه Pro و Premium و Max وارد بازار می کند که نسخه Max بیشترین قابلیت ها را دارد .

 

Zoom Player MAX 9.0.1 پلیرمحبوب Zoom Player MAX 9.0.1

 

ابراهیم خسروی بازدید : 464 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.0.124 Final منتشر شده است. KMPlayer  بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

KMPlayer.Cover پلير قدرتمند فيلم The KMPlayer 3.9.0.124 Final

 

ابراهیم خسروی بازدید : 130 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

DivX Plus 10.2 نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX Plus به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

 

DivX Plus 10.2 Build 10.2.0.185 پخش فیلم های DivX با DivX Plus 10.2

ابراهیم خسروی بازدید : 197 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack 10.5.5 Mega/Full/Standard

ابراهیم خسروی بازدید : 221 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

| به همراه دانلود نسخه پرتابل و اسکین های متنوع برای محیط پلیر |

VLC Media Player پخش انواع فایل های مالتی مدیا با VLC Media Player 2.2.0 20140610

ابراهیم خسروی بازدید : 94 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

AIMP یک پلیر موسیقی رایگان با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها ولیست  پخش ها است. از طریق این برنامه می توانید لیستی از علاقه مندی ها را برای  خود بسازید و یا فهرستی از آهنگ های در حال پخش درست کنید.از ویژگی های AIMP می توان به دارا بودن اکولایزر حساس، حداکثر کارایی  از حداقل منابع، استفاده بسیار اندک از منابع سیستم هنگام کارکرد، پشتیبانی  از زیان های مختلف، پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف، امکان تنظیم کلیدهای  میانبر، پشتیبانی از پلاگین ها متعدد، تبدیل فرمت های مختلف صوتی به  یکدیگر و بسیاری ویژگی های دیگر.سایت دانلودها این نرم افزار جدید را به طور رایگان در اختیار شما قرار داده است.

 

AIMP.Cover موزیک پلیر قدرتمند AIMP 3.55 Build 1350 Final

 

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه نوع نرم افزاری را در وبلاگ بزاریم
    صفحات جداگانه
    نرم افزار های مورد نیاز

  • مرورگر کروم Google Chrome

    نسخه نهایی 35.0.1916.114

  • ویندوز 8.1 Windows 8.1-May 2014

    نسخه نهایی ویندوز 8.1 آپدیت می 2014

  • پخش کننده فیلم KMPlayer

    نسخه نهایی 3,9,0